16 Απρ 2013

Καθημερινά Συμπληρώματα Διατροφής Για Όλη την Οικογένεια!


Αναρωτιέστε τι συμπληρώματα διατροφής θα μπορούσατε να πάρετε εσείς και η οικογένειά σας προκειμένου να ενισχύσετε την υγεία σας? Οργανώστε το ντουλαπάκι με τις βιταμίνες σας, με αυτά τα φυσικά συμπληρώματα που είναι για όλες τις ηλικίες!

ΠΑΙΔΙΑ & ΕΦΗΒΟΙ
Προβιοτικά
Πρόκειται για καλά βακτήρια που βρίσκουμε σε τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση όπως το γιαούρτι.
Τι προσφέρουν? Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα (ιδίως μετά την χρήση αντιβιοτικών), βοηθάνε στην ενδυνάμωση του οργανισμού απέναντι σε αλλεργικές καταστάσεις που εκφράζονται ως άσθμα ή έκζεμα, ανακουφίζουν από γαστρεντερικά προβλήματα όπως η διάρροια, γιατί το πιο σημαντικό είναι πως όσο πιο υγιές είναι το γαστρεντερολογικό μας τόσο μεγαλύτερες άμυνες έχει  όλο το σώμα μας.
Δόση: Μια κάψουλα προβιοτικά ένζυμα καθημερινά. Μπορείτε να διαλύσετε το περιεχόμενο της  στο γάλα ή να πασπαλίσετε στο φαγητό.
Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα
Πρόκειται για τα πολυακόρεστα λίπη που βρίσκονται σε ψάρια , καρύδια και λιναρόσπορο.
Τι προσφέρουν? Ενισχύουν την εγκεφαλική λειτουργία, οξύνουν την όραση, βελτιώνουν την συμπεριφορά παιδιών με ελλειμματική προσοχή και υπερκινητικότητα και μειώνουν την εμφάνιση διαβήτη τύπου 1.
Δόση: Καθημερινά 1 κάψουλα ωμέγα-3, την οποία μπορείτε επίσης να ανοίξετε και να ρίξετε το περιεχόμενο της στο φαγητό του παιδιού.
Τα μωρά που θηλάζουν παίρνουν την ποσότητα που χρειάζονται μέσω του μητρικού γάλακτος, οπότε η μαμά μπορεί να παίρνει 600mg ωμέγα-3 την ημέρα, αλλά τα μωρά που πίνουν φόρμουλα μπορούν να πάρουν συμπληρωματικά 300mg, εκτός και αν η φόρμουλα που πίνουν είναι ενισχυμένη και ήδη περιέχει τα λιπαρά οξέα που χρειάζονται.
Χολίνη
Πρόκειται για θρεπτικό συστατικό που βρίσκεται στα αυγά (282mg ανά μερίδα), στο κουνουπίδι (22mg ανά μερίδα) ή στο φιστικοβούτυρο (26mg ανά μερίδα). Είναι ιδιαίτερα σημαντική για παιδιά και εφήβους γιατί ηCholine is the precursor molecule for the neurotransmitter acetylcholine , which is involved in many functions including memory and muscle control. χολίνη αποτελεί το πρόδρομο μόριο για το νευροδιαβιβαστή ακετυλοχολίνη, η οποία εμπλέκεται σε πολλές λειτουργίες, όπως της καλής  μνήμης και του ελέγχου των μυών. Επίσης βοηθά στον σωστό μεταβολισμό των λιπών και διατηρεί το συκώτι υγιές.
Δόση: Αν το παιδί σας δεν τρώει τακτικά τροφές πλούσιες σε χολίνη συμπληρώστε με 425mg για τα κορίτσια και 550mg για τα αγόρια καθημερινά.
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Βιταμίνη D
Είναι η αντιοξειδωτική βιταμίνη που παράγεται από το σώμα όταν υπάρχει έκθεσή του στον ήλιο και μπορούμε να την βρούμε επίσης στο εμπλουτισμένο γάλα.
Τι προσφέρει? Είναι ο φύλακας ενάντια στην υψηλή πίεση, ενάντια στην κατάθλιψη, την οστεοπόρωση, τον διαβήτη τύπου 2 και κάποιες μορφές καρκίνου.
Δόση: Καθημερινά 1,000 IU.
Μαγνήσιο
Ένα βασικό μεταλλικό στοιχείο που απορροφάται μέσω των τροφών.
Τι κάνει? Απαραίτητο στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος, καλμάρει το άγχος, τους πονοκεφάλους, μειώνει την πίεση του αίματος και τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και μπορεί να προστατέψει την έγκυο από επιπλοκές όπως προεκλαμψία και πρόωρο τοκετό. Η κανονική δόση είναι 310 mg ημερησίως, κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης 360-400 mg την ημέρα, και κατά την διάρκεια του θηλασμού 320 -360 mg καθημερινά.
ΑΝΔΡΕΣ
Ιβίσκος
Ο Ιβίσκος εκτός από διακοσμητικό φυτό, έχει και θεραπευτικές ιδιότητες. Συμβάλλει στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και στον καλύτερο μεταβολισμό των υδατανθράκων, των πρωτεϊνών και των λιπιδίων. O ιβίσκος ενδείκνυται για τους υπέρβαρους με πρόβλημα δυσκοιλιότητας και αυξημένων λιπιδίων. Δρα ως αγγειοδιασταλτικό, βοηθά στις καρδιαγγειακές παθήσεις και στον έλεγχο των επιπέδων χοληστερόλης. Βοηθά στη θεραπεία της υψηλής πίεσης στο αίμα και τις ηπατικές διαταραχές. Ενδείκνυται για αδυνάτισμα και τόνωση των μαλλιών. Έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες λόγω της περιεκτικότητάς του σε βιταμίνη C.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη δόση, μπορείτε να τον πίνετε σε τσάι καθημερινά ή λίγες σταγόνες αν προτιμήσετε ιβίσκο σε απόσταγμα.
 
Πηγή: Gary Null Διατροφολόγος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου